اتاق‌های غذاخوری رنگارنگ
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معماري مدرن و آدرس modernarchitecture.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 173
بازدید کل : 39652
تعداد مطالب : 102
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
طراحي وب سايت

SEO Tools

معماري مدرن
Modern Architecture
سه شنبه 27 دی 1390برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : سيدفضلي       

آبی و سبز در اتاق‌غذاخوری

طیف‌هایی از رنگ‌ آبی و سبز در‌کنار‌هم می‌توانند به‌خوبی جلوه کنند و بسیار خیره‌کننده ظاهر شوند. رنگ آبی را می‌توانید با کاشی‌کاری قسمتی از دیوار غذاخوری جهت ایجاد نقطه کانونی، به فضا وارد کنید.

 

اتاق غذاخوری قرمز

قرمز به عنوان رنگی بسیار قوی و تاثیرگذار می‌تواند محیطی پرانرژی و پویا به‌وجود آورد. وجود پارچه‌هایی با گل‌های قرمز بر زیبایی این دکوراسیون افزوده است. رنگ‌های گرم مانند تناژهای رنگی نارنجی و قرمز اشتهاآورند و گزینه‌ مناسبی برای فضای غذاخوری به‌حساب می‌آیند. در این تصویر نیز طراح با تکرار رنگ قرمز در قسمت‌های مختلف، بین عناصر مختلف هماهنگی ایجاد کرده است.

 

اتاق غذاخوری با دیوارهای سبز

برای ایجاد یک اتاق غذاخوری سرشار از آرامش، می‌توانید مانند این تصویر از رنگ سبز تیره برای دیوار آن استفاده‌کنید. در‌نظر‌گرفتن یک گالری هنری از عکس‌های سایز کوچک، احساسی پر‌تکاپو و شاد در این فضا ایجاد کرده است.

 

اتاق‌ غذاخوری با رنگ‌های رنگین‌کمانی

شور و انرژی در چنین اتاق غذاخوری، چندین برابر است. استفاده از رنگ‌های متنوع و شاد یکی از ایده‌های بسیار جذاب برای دکوراسیون اتاق غذاخوری است. در این صورت توصیه می‌کنیم با نصب آینه در فضا و کمک‌گرفتن از  بازتاب نور، تاثیر رنگ‌های متنوع موجود در اتاق را چندین برابر کنید.

 

 

اتاق غذاخوری آبی کمرنگ

رنگ‌های مورد استفاده در اتاق غذاخوری حتما نباید پررنگ ‌و تند باشد. در این تصویر مبلمان و اکسسوری‌های سفیدرنگ به صورتی زیبا و شیک، در مقابل دیوار آبی رنگ، فضای تسکین‌دهنده‌ای به‌وجود آورده‌ است.

 

اتاق غذاخوری صورتی راه‌راه

استفاده از کاغذدیواری راه‌راه افقی در قسمت بالا و پایین دیوار این اتاق غذاخوری حقه دکوراسیونی بسیار جذابی است. رنگ صورتی زنده و قوی در این چیدمان به زیبایی در کنار رنگ طوسی نشسته است.

 

آبی نیمه‌شب در اتاق غذاخوری

رنگ آبی نیمه‌شب یا آبی کاربنی تیره می‌تواند برای اتاق غذاخوری بسیار شیک و برازنده باشد. استفاده از صندلی‌ها و کلاهک آباژور سفید، تقابل رنگی جذابی ایجاد کرده است. کوسن‌های راه‌راه موجود روی صندلی‌های غذاخوری مکمل خوبی برای این چیدمان محسوب می‌شوند. در این چیدمان کنتراست خوبی میان رنگ‌ها به‌وجود‌آمده است.

 

 

اتاق غذاخوری آب‌نباتی

ترکیبی از رنگ‌های آب‌نباتی و شیرین توانسته باعث روشن و شاد شدن جلوه این اتاق غذاخوری شود. رنگ سبز روشن در کنار کف‌پوش چوبی طبیعی این فضا به‌تعادل رسیده است. همچنین پرده‌های راه‌راه و رومیزی خال خال، جلوه‌ای مدرن به اتاق غذاخوری بخشیده است.

 

 

دیوارهای راه‌راه مورب در اتاق غذاخوری

با این راه‌راه‌های زرد رنگ، اتاقی آفتابی با روشنایی خیره‌کننده‌ به‌وجود آمده است. همچنین وجود راه‌راه‌های پهن روی دیوار بر ارتفاع فضا افزوده است. مبلمان فلزی جلوه‌ای بالغ و کمال‌یافته به این فضا بخشیده است

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: